Prekių grąžinimo politika

Jeigu gavus prekę ji Jums netiko ir norite ją grąžinti, prašome informuoti mus el.paštu modernilaume@gmail.com. Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Prekės priimamos atgal nenaudotos, nepažeistos ir su etiketėmis. Pinigai už prekes bus grąžinti per 10 dienų nuo prekių gavimo dienos. Pristatymo ir grąžinimo kaštai nėra kompensuojami. Prekės saugų grąžinimą turi užtikrinti pirkėjas. Jei grąžinama siunta pasiklysta terminalų punktuose, už ją atsako grąžinti norintis pirkėjas ir visus teisinius dalykus aiškinasi su siuntų tarnybomis pats. 

*PREKĖS SU NUOLAIDA NEGRĄŽINAMOS.

 

Prekių gražinimas:

1)    Prieš išsiunčiant siuntinį (saugiai supakuokite), būtinai informuokite el.paštu modernilaume@gmail.com ir atsiųskite siuntimo patvirtinimą. Nepamirškite, kad ant siuntos negali būti jokių kitų papildomų (pvz.pardavėjo užklijuoto) lipdukų. 

2)     Lietuvoje pirkti gaminiai grąžinami per Omniva terminalą: Prienų MAXIMA Kauno g. 34. Dėl greitesnio bendravimo visada galite rašyti FB žinute.

3)    Iš užsienio pirkti gaminiai grąžinami paštu: Radvilė Kuncė Prienų r. Būdininkų k. 6, 59261, Lietuva.

Pastaba: prekių siutimo ir grąžinimo siuntimo išlaidos NEKOMPENSUOJAMOS.

4)  BŪTINAI Į SIUNTOS VIDŲ įdėkite lapelį su visa informacija:
1. kokiu vardu buvo pirkta prekė, 2. kokia suma mokėta,
3. tavo tel nr.
4. sąsakaitos numeris kuriuo mokėta už prekę.

Prekių keitimas:

1)    Prekių keitimo išlaidas apmoka pirkėjas. Prieš išsiunčiant siuntinį (saugiai supakuokite), būtinai informuokite mus modernilaume@gmail.com ir atsiųskite siuntimo patvirtinimą. Nepamirškite, kad ant siuntos negali būti jokių kitų papildomų (pvz.pardavėjo užklijuoto) lipdukų. 

2)     Į siuntą įdėkite lapelį su informacija į kokią prekę norite pakeisti, spalvą, dydį. Nurodykite telefoną, paštomato adresą, kuriuo išsiųsti atgal. Esame OMNIVA verslo klientai, todėl patogiausias grąžinimas per Omniva.